-
September 24th, 2001, 07:58 PM
HB Forum Owner
Oh ja:
Ondanks dit alles was de beurs bijzonder geslaagd. We zijn heel erg tevreden. De sfeer onder de handelaren was op zich nog wel grappig. Lekkere cynische grappen.
Veel bekende en nieuwe gezichten gezien. Iedereen die langs is gekomen, bedankt. Iederaan die niet is geweest, jammer.
R.
Oh, Marvin, het waren zelfs 3 koppen koffie.... En nog bedankt voor het helpen!! Great help!!
------------------
En dan is er koffie
-
September 24th, 2001, 08:06 PM
Inactive Member
Hoewel ik op de Stripdagen niet veel heb gekocht, is vrijwel alles afkomstig uit de stand van Comicasa. Puntje erbij voor Comicasa dus!
------------------
I thought love was only true in fairy tales
Shrek| I'm a Believer
-
September 24th, 2001, 08:19 PM
Inactive Member
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by comicasa:
Oh ja:
Ondanks dit alles was de beurs bijzonder geslaagd. We zijn heel erg tevreden. De sfeer onder de handelaren was op zich nog wel grappig. Lekkere cynische grappen.
Veel bekende en nieuwe gezichten gezien. Iedereen die langs is gekomen, bedankt. Iederaan die niet is geweest, jammer.
R.
Oh, Marvin, het waren zelfs 3 koppen koffie.... En nog bedankt voor het helpen!! Great help!!
<HR></BLOCKQUOTE>
anytime! als je hulp nodig hebt roep je maar.
bij die derde kop koffie heb ik nog m'n tong verbrand omdat de auto nog volgeladen moest worden 
------------------
"Why is he eating his Hall-Pass?"
The Principal|Calvin&Hobbes
-
September 24th, 2001, 11:06 PM
Inactive Member
Na jaren naar de Stripdagen te zijn geweest hou ik het voor de komende jaren voor gezien. Mijn hoofdinteresse op een stripbeurs ligt bij het vinden van comics uit de jaren '70 en '80. En dat stelde dit jaar nauwelijx wat voor. Soms kan iemand je de woorden uit de mond halen. Net toen ik 't wilde zeggen zei m'n broer: "Dit was de laatste x dat ik naar de Stripdagen ben geweest, we kunnen beter een dag op-en-neer naar London gaan, daar vindt je veel makkelijker veel meer!" Aldus zal geschieden, in november gaan we weer eens. Ik ben al vaak in London geweest, 't is een stad die me goed bevalt.
------------------
"Don't worry my lord, 'cause I have a cunning plan!"
-
September 25th, 2001, 03:17 AM
Inactive Member
Het is je vergeven Tom. Maar als je me de volgende keer weer niet kent dan ga ik slaan :P
------------------
Crichton: Boy, was Spielberg ever wrong. Close Encounters my ass.
-
September 25th, 2001, 05:36 AM
HB Forum Owner
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Doc Rebel:
Na jaren naar de Stripdagen te zijn geweest hou ik het voor de komende jaren voor gezien. Mijn hoofdinteresse op een stripbeurs ligt bij het vinden van comics uit de jaren '70 en '80. En dat stelde dit jaar nauwelijx wat voor. Soms kan iemand je de woorden uit de mond halen. Net toen ik 't wilde zeggen zei m'n broer: "Dit was de laatste x dat ik naar de Stripdagen ben geweest, we kunnen beter een dag op-en-neer naar London gaan, daar vindt je veel makkelijker veel meer!" Aldus zal geschieden, in november gaan we weer eens. Ik ben al vaak in London geweest, 't is een stad die me goed bevalt.
<HR></BLOCKQUOTE>
Heb ik ook een paar keer gedaan. Erg mooi en erg veel gekocht. Comics als Daredevil 1 en Strange Tales 110 heb ik daar o.a. gekocht. Een aanrader.
------------------
Serving the Master of the Mystic arts at...
Doctor Strange... Sorcerer Supreme
http://I.am/Doctor_Strange
-
September 25th, 2001, 05:45 AM
Inactive Member
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>'t is een stad die me goed bevalt<HR></BLOCKQUOTE>Hebben jullie daar comicadresjes van? Ik heb maar twee zinnige zaken gevonden. Een op Shaftsbury Av. en een flinke in Camden Town. Virgin en Tower, waar ik wel wat dacht te vinden, waren een grote teleurstelling.
(Misschien tijd voor een nieuwe topic: winkels in het buitenland)
------------------
Resistentie is for tiny miets! (Borg 13:666)
-
September 25th, 2001, 06:25 AM
Inactive Member
[QUOTE]Originally posted by PeeDeBee:
Ik ben getuige.... en er is geen woord van gelogen.
Peter
Ook ik heb het van dichtbij meegemaakt. Mijn oren tuiten nog. (Wat zeg je? Mijn oren tuiten nog!) Achteraf kan ik er smakelijk om lachen en op dat moment natuurlijk ook wel (awimbawee, awimbawee!). Toch is het lastig als je een gesprek probeert te voeren terwijl er zo?n stel bejaarden uit volle borst overal doorheen zit te jengelen.
Ik snap ook niet dat de restauranthouder dit tolereerde. Maar goed, zoals gezegd, achteraf kan ik erom lachen.
------------------
"Als er ??n groep mensen is die niet zou moeten mogen beslissen hoe het verder gaat met de wereld, dan zijn het wel de meeste mensen. Maar ja, daar denken de meeste mensen heel anders over."
- Theo Maassen
-
September 25th, 2001, 11:54 AM
Inactive Member
Hier een verslagje van mij.
Ok? bij mij begon het al op vrijdag. 's Avonds laat toen ik thuis kwam , zag ik op mijn gsm dat ik een smske had gekregen van Schizmo, dat hij door een spijtig toeval niet kon meegaan naar de Stripdagen. Ik zat al met een wrang gevoel. Blijf ik nu thuis bij mijn vriendin en laat ik Chromium aan zijn lot over, ga ik 's morgens naar het station en vertel Chromium dat de uitstap niet doorgaat of rijden we toch. Ik heb uiteindelijk voor het laatste gekozen. Dus daar stond ik dan om 8u45 aan het station, aan het wachten op een onbekende persoon. Het enigste dat ik wist was dat hij een gele jas ging dragen. Ik kijk eens rond en zie daar een man met een gele jas staan. Ik na veel twijfelen naar de man, hmmm bent u soms Allan ?? Nee zegt de man, pakt zijn tas en verdwijnt. Daar stond ik dan met mijn mond vol tanden en een rood hoofd waar een rijpe tomaat niets bij voorstelde. 5 minuten later kwam er nog een man met een gele jas naar buiten, ditmaal bleekt het de goede te zijn. Met veel twijfels (van beide kanten denk ik) zijn we in mijn auto gestapt. Na 5 minuten waren we al volop aan het babbelen. Het bleek dat we veel interesse hadden in de zelfde onderwerpen (auto's, films en comics). Naar 't bosh rijden bleek niet lang te duren (ook door het feit dat we aan het babbelen waren gelijk een stel viswijven). Inmaal in Breda begon het serieuze werk. We waren al verkeerd gereden. Na de uitleg gevraagd te hebben waren we weer op goede baan. Inmaal in den Bosh was het weer een miserie. Nogmaals de weg gevraagd en uiteindelijk goed toegekomen. Toen we naar de ingang stapten kwam er zo'n lekker geurtje ons tegemoet (ironisch h?). We weten nog altijd niet wat het was maar die geur blijft wel in mijn geheugen gegrift. Eenmaal binnen direct naar de JP stand en Chromicum had al direct Oh! herkent (was eigenlijk niet moeilijk). Chromicum stelde zichzelf voor en gelukkig ook mij (had het anders niet gedurfd, kweet soms ben ik een mietje) soit, na onze kriebel gezet te hebben was het grote speurwerk voor Chromicum aangebroken. Dus samen gingen we op zoek (ik had toch niets te zoeken). Na wat comics gekocht te hebben en veel rond gedwaald te hebben ben ik dan uiteindelijk ook wat comics gaan kopen. Dan nog eens langs de stand van JP geweest, daar zijn we Boomboom tegen gekomen en nog een andere board-member maar ik heb zijn naam niet herkend (misschien omdat hij een broodje aan het eten was). Chromicum bedankte Boomboom voor het kaartje naar zijn zoon en Boomboom toonde met trots de cd/dvd van Witchblade. Uiteindelijk was het tijd om naar huis te gaan, ik moest namelijk nog een wedstrijd gaan spelen. Dus wij in mijn auto gesprongen en we waren weer onderweg. Maar we zaten met een probleempje, omdat we in de heenreis zo veel zitten babbelen hebben heeft niemand eigenlijk op de weg gelet, lap het begon al. Wij volop aan het twijfelen of we wel goed aan het rijden waren. Dus na een paar keer een verkeerde afslag genomen te hebben, zijn we uiteindelijk maar weer de weg gaan vragen in een tankstation. Na de uitleg gingen we weer voort. Eenmaal op de goede weg begonnen we weer te discusseren over films, actualiteit, werk, enz... . Het begon al wat laat te worden en ik moest mij beginnen haasten om nog op tijd te zijn. Dus ik in volle vaart naar Gent. Na een paar scherpe bochten en een paar verkeersovertredingen, heb ik Chromicum vlug moeten afzetten bij Betty Boop (sorry dat ik geen deftig afscheid heb kunnen nemen maar je weet wel waarom). Dan weer in topsnelheid naar huis, vriendin en sportzak opgepikt en weer op warpspeed naar Melle waar we afgesproken hadden om samen te vertrekken voor de wedstrijd. 's Avonds, na de verloren wedstijd
, eindelijk weer thuis en kon ik op mijn gemak, op het toilet, mijn nieuw aangekochte comicjes lezen. De dag is voorbij gevlogen en ik heb er geen spijt van dat ik geweest ben. En om eerlijk te zijn, ben ik blij dat de stripdagen minder druk waren, want ik kan niet tegen overdreven drukte. Dus voor mij was het een geslaagde dag in Holland.
p.s. Als de persoon met het broodje in de mond dit leest, wil hij dan eens zeggen wie hij is , ben er eigenlijk wel nieuwsgierig naar 
Tim
------------------
Gary : I Built myself thighs of Iron , Arms of Steel , Peck of Rocks
Jesse : Balls of Mush
Gary : WAAAAAAAAAAAAHHHHHHH
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Jesse Custer - Preacher
[This message has been edited by quicksilver (edited September 25, 2001).]
-
September 25th, 2001, 01:09 PM
Inactive Member
wat Quicksilver eigenlijk niet durft zeggen is dat hij helemaal geen wegenkaart in de auto had en wij enkel wisten dat Den Bosch, 'iets' over de grens lag...nee dus 
Gelukkig zijn de Nederlandse pompbedienden wat vriendelijker dan de Belgische en werden we richting Tilburg doorverwezen.
De jongen die zo smakelijk een broodje zat te eten naast boom-boom was Dominique.
En die geur....ja ik kon het ook niet thuisbrengen...Nostalgie misschien ? Of is dat een parfum van Veidt......
------------------
"You don't understand. I'm not locked up in here with you. YOU'RE locked
up in here with ME." --Rorschach Watchmen"
http://www.geocities.com/chrome-miata